fredag 21 december 2012



Efter besök på Ducati fabriken så beslutades det att vi skulle inta lite dryckjom, tanken var att hitta ett ställe med grappa o kaffe inte så svårt i Italien! :)
Efter lite duvspotting så landade vi på en bar som hade allt vi behövde. Kvällen var mycket trevlig o man var lite sleten dagen efter...
Dagen efter så var det dags att åka ner mot Mugello banan, kl.18 skulle vi få tillträde till boxen. Bara entrén är såå cool!

Tyvärr så slutade min åkning på Mugello efter 10 min i första passet!
I full kareta på rakan så hör jag plöstligt ett skrammel modell värre från motorn, så var den sagan slut.
Lossade olje pluggen efter att jag lyckats ta mig till depån, och det var ingen rolig syn.
Pluggen såg ut som en gammaldags rakborste!!
Så resten av veckan spenderades i depån som hjälpreda till folk som inte kunde hålla sig på hjulen.

Nog om Italien, trevligt var det iaf. :)

Inga kommentarer: